úterý 24. května 2016

Představení druhé účastnice - Barbara

Ve včerejším shrnutí prvního týdne Katky jsem vám slíbil představení další účastnice programu Whole 30 pod mým vedením. Tou je Barbara z Prahy a už jen napsat její příběh chtělo dávku odvahy. Neměla to v životě lehké, ale to je přesně příklad toho proč to všechno dělám - abych vám ukázal, že to jde bez ohledu na váš výchozí bod nebo na vaši minulost!


Tady máme povídání od Barbary:

Ahoj,

jmenuji se Barbara a bydlím už skoro dva roky v Praze..
Miluju Prahu! Den kdy jsem vybalila poslední krabici ve svém bytě byl pro mě i novým začátkem. Tlustá čára za tím vším co se mi stalo. Ráda bych poslední roky shrnula do pár vět, ale není to jednoduché..

Jako každá pubertální holka, jsem se sebou nebyla spokojená. Ono to vlastně s rovnátky a nadváhou
nebylo to pravé ořechové. Nebyla bych to já, kdybych vše nechtěla vyřešit okamžitě, rapidně a se skvělými výsledky. Rovnátka sundány a věta „Jsi tlustá? Nežer!“ mi nějaký ten měsíc dělala parťáka.

Samozřejmě nenápadně, přeci bych nerada, aby mé okolí něco poznalo a já musela poslouchat co dělám a nedělám špatně. Ráda vám popíšu svůj denní příjem.. SNÍDANĚ – 1/3 rohlíku, OBĚD – 1/3 rohlíku, VEČEŘE – 1/3 rohlíku.

To by šlo ne? Jestli nad tím kroutíte hlavou, buďte v klidu, já už dnes také. Ale nemyslete si, ono to nebylo tak jednotvárné, rohlík se vyměnil za banán, banán za piškoty a takhle bych mohla pokračovat. Po dvou měsících jsem vypadala perfektně, ostatně míry 89, 59, 90 tomu nasvědčovaly!

V té době jsem byla vážně šťastná, vůbec jsem ale nerozuměla svému okolí. Všechna doporučení k lékaři jsem brala pouze jako ryzí závist.

Vše se naštěstí jednoho dne změnilo, dá se říci „za pět minut dvanáct“. Jednoho rána jsem se vzbudila s pocitem hladu. Neuvěřitelným pocitem hladu, jedla jsem v intervalech po deseti minutách a i tak to nestačilo. Tři měsíce uběhly jako voda a já na váze viděla o dvacet kilogramů více. To by se dalo přežít a shodit opět mým zázračným způsobem dolů, ale každodenní ranní nevolnost a následný rok po doktorech i nemocnicích tohle bláznovství podruhé nedovolil. Ona taková gastroskopie, akutní zánět žaludku, nulová imunita a mnoho další bolesti už taková sranda není..

Současnost je taková, že jsem se vším probojovala, jsem zdravá, spokojená a rozumná. V hlavě mám vše srovnané, z toho mám vážně radost, ale když se na sebe podívám, chce se mi plakat.

Je neuvěřitelné, jak vše může dopadnout. Whole30, paleo i Ondřej mi dávají novou naději, těším se na všechny ty změny a reakce mého těla.

.. Chybami se člověk učí a já se poučila ..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Seznam kategorií