pondělí 2. května 2016

Šance pro TEBE - pojď do WHOLE 30!

Velké díky všem za skvělé ohlasy na můj poslední příspěvek, kde jsem shrnul mé 30 denní snažení v programu WHOLE 30.

Tentokrát se ale dostáváme k hlavnímu důvodu proč jsem celé Whole 30 podstupoval a proč jsem ukazoval jak může program den po dni vypadat a co od něho můžete očekávat.

TEĎ JE TOTIŽ ŘADA NA VÁS!

Pokud na sobě cítíte, že máte více kilo tuku než byste měli/chtěli, pokud se necítíte dobře, trpíte klasickými moderními nemocemi (cukrovka, vysoký krevní tlak, kožní problémy, alergie, intolerance na různé druhy jídla, špatné zažívání, pálení žáhy a mnoho dalších, špatně spíte, špatně se přes den soustředíte, jste bez energie, máte pocit, že nic nestíháte, může toto být příležitost právě pro vás!

Pokud uvažujte o změně životního stylu, ale ztrácíte se v množství protichůdných informací, nevíte si rady s tím a tím, nemáte dostatek odhodlání, nevíte jak a čím začít nebo se jen bojíte do toho pustit sami, jsem tu pro vás abych vám se vším co vás může potkat pomohl.

Zaujali vás tyto řádky? Chtěli byste si projít Whole 30 programem pod mým vedením?

Vše co pro to musíte udělat, je napsat mail na primalcz.lifestyle@gmail.com kde jen krátce shrňte co a hlavně proč chcete změnit.

Jaké jsou kritéria výběru?

Hlavním kritériem pro výběr je vaše chuť něco na sobě opravdu změnit. Ne si jen projít 30 dny nějakého programu a po skončení a nárazovém zhubnutí se vrátit k dosavadnímu způsobu stravování. Je mi naprosto jedno kolik je vám let, jak jste doposud žili, jestli jste muž  nebo žena, nezajímá mě jestli jste doposud cvičili nebo ne...jediné co chci, je váš zápal a chuť na sobě zapracovat!

Co vás to bude stát?


Určitě budete muset investovat své úsilí, vlastní energii a vlastní čas. Můžu vás uklidnit, já do vás svou energii a čas ochotný investovat jsem. Odměna pro mě? Zapomeňte na peníze, nebudu vás stát ani korunu. Odměnou pro mě bude váš progress.

NAOPAK, pokud si nemůžete dovolit bio maso a další finančně náročnější věci a potraviny vhodné do Whole 30, netrapte se tím, jsem tu pro vás a jsem ochotný do vás investovat své vlastní peníze.

Co vše vám tedy nabízím

Rozpis jídla přizpůsobený přesně vám na míru, zodpovězení všech otázek, pomoc s případným tréninkem (ten není nezbytností v tréninku, cílem je zdraví, ne kondička), podpora pravidelnými konzultacemi, finanční podpora pro dodržení skutečné kvality potravin, sdílení výhod, které mám od svých sponzorů a partnerů a cokoliv pro vás budu moct v průběhu programu udělat - to vše NAPROSTO ZDARMA!

Nehledejte v tom háček, žádný není, pokud vás to zaujalo, jednoduše napište na uvedený email a já brzy JEDNOHO z vás vyberu a společnými silami uděláme radikální změnu.

Těším se na vaše emaily!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Seznam kategorií