pondělí 30. května 2016

Třetí účastník WHOLE 30 - Martin

Katka už má za sebou druhý týden, Barbara zatím svůj první a od soboty už jede na plné pecky svůj WHOLE 30 program i poslední vybraný a tím je Martin.

Každý koho jsem vybral je jiný a má jinou startovní pozici a jiné cíle tak abych ukázal, že program je opravdu univerzální a pár základních pravidel je snadno aplikovatelných na kohokoliv bez rozdílu a bez ohledu na cíl (pokud je přiměřený jejich výchozí pozici).

Tady máte Martinův příběh:

Ahoj, jmenuju se Martin a jsem taky z Prahy. Můj příběh nebude není tak zajímavý jako mých dvou spolubojovnic, ale odhodlání mám stejné. Od jakživa mám kladný vztah ke sportu. Od mala jsem hrál fotbal, problémy s váhou jsem nikdy nějak extra neměl.Jednoho času jsem se začal aktivně zajímat o fitness, hlídal jsem si jídlo, navštěvoval fitko. Byl jsem do toho zapálenej, vše se ubíralo správným směrem, tělo se rýsovalo, ale jak už to tak bývá přišla rána. Začal mě bolet palec u nohy, nesnesitelně.. Zašel jsem k doktorovi a byla mi diagnostikována dna. V mém věku!! Naštval jsem se na celý svět a říkal jsem si, že zdravý životní styl mě přivedl sem. Přestal jsem řešit jídlo, cpal se čím se mi zachtělo. Nicméně do fitka jsem chodíl nadále, ale poprvé v životě jsem nebyl spokojený s mým břichem. Snažil jsem se jídlo vážit,jíst podle kalorických tabulek, ale to vážně není pro mě. Hledal jsem  jiný způsob stravování a pčečetl si knihu Jídlo na prvním místě. Říkal jsem si jak to zkusím ,ale nikdy jsem se to k tomu nedostal..až teď! Nemyslím si, že jím teď úplně nejhůř, nicméně výsledky nevidím nebo pokud ano tak strašně pomalu..Na tvoji výzvu jsem narazil náhodou a moc se na ní těším. Otestuju se, zda na to mám. Jestli dokážu držet jídlo na uzdě a konečně vysekám vysněnej sixpack! Ale co bych to nedal, v životě jsem dokázal víc věcí než se dokopat jít cvičit nebo večer krabičkovat jídlo. Takže hurá na to.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Seznam kategorií