úterý 31. května 2016

Shrnutí druhého týdne - Katka

Katka má za sebou již druhý týden, podívejte se jak ho prožila. Můžete vidět, že začátky opravdu nemusí být nic extra příjemného, ale hlavní je se nevzdat a bojovat.

Ahoj,
týden utekl jako voda a já mám za sebou už 2.týden mé osobní WHole30 výzvy, záměrně píšu „mé osobní“, protože to dělám jen a jen pro sebe. Asi nemá smysl tu rozepisovat každý den do podrobna, protože vesměs od pondělí až do čtvrtka byly pocity jako na houpačce, chvíle nadšení a absolutnho odhodlání se střídaly s totálním vyčerpáním a chvílemi, kdy jsem měla chuť se na všechno vykašlat. Do toho práce, práce a když nebyla práce, stála jsem u plotny a vařila na dny, kdy budu mimo možnost si vařit.

Měla jsem chutě na všechno okolo, jen ne vajíčka a maso. Byla jsem protivná sama sobě, nejhorší bylo asi to, že jsem se 3 dny cítila zase stejně nafouklá jako na začátku, břicho jsem měla jak kdybych byla v očekávání a vůbec jsem se na sebe nemohla podivat do zrcadla ( ano, to je jedna z věcí co budete dělat při této výzvě – sledovat se, pozorovat se, ale vážně se NEVAŽTE, NEMĚŘTE, NEZKOUMEJTE – za prvé hrozí absolutní demotivace a za druhé, stejně nic nevykoukáte, mozek Vám dá stejně úplně jinej signál než je realita.
Po konzultaci s Ondrou jsem vysadila trávící enzymy, který mi byly doporučený v lékárně a začala užívat jím přímo ozkoušené, tak uvidíme.

Pak přišel pátek a já se probudila po 2 týdnech s absolutně nepopsatelnou energii a totálně plochým břichem - až jsem se sama lekla :D V hlavě jsem si to nastavila konečně tak, že jídlo už nemám jako NUTNOST, ale jako součást dne, součást, která mě žene dál a tak to jedu do teď. Na jídlo se těším, protože je to pro mě chvíle, kdy se zastavím, vyklidním a konečně si to užívám. Pro mě jako, do této doby, absolutního „nemasožravce“ (max.kuře a to ještě s plno výmluvama) je to až neskutečný!

Celý druhý týden byl masakr na emoce, výkyvy nálad, ale nechybí mi káva s mlékem, jogurty, nemám chutě na rohlíky, koláče, alkohol… S radostí vysvětluju těm, co mě nechápou, co jím, jak jím a že opravdu jím a mám se dobře… Jo a stala jsem se závislou na Matcha Tea :D je to neskutečně zdravá věc, určitě stojí za vyzkoušení.

A to nejduležitější!! Dosáhla jsem jednoho pro mě velkého úspěchu – od pondělí ve třetím týdnu mi bude snížena dávka hormonů na štítnou žlázu!! Nevím, jestli to souvisí přímo s Whole30, ale určitě na to tahle změna jídelníčku a skladby stravy vliv mít musí, když si vzpomenu na můj nynější režim.
Mým spolubojovníkům Barbaře a Martinovi přeji hodně síly a nevzdávejte to – ono se to nezdá, ale strašně rychle to letí!!

Vždyť já už jsem v půlce a už teď vím, že ke starému se vracet nebudu!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Seznam kategorií