středa 18. května 2016

Představení první účastnice WHOLE 30 - Katka

Postupně si představíme účastníky takového malého experimentu po mým vedením, kdy si 3 lidé projdou whole 30 a my budeme mít šanci jejich cestu sledovat prostřednictvím týdenních souhrnů.

Stejně jako já jsem si prošel whole 30 abych ukázal co je možné udělat za 30 dní tak stejně tak vám ty možnosti chci předvést na ostatních.


Mým cílem je inspirovat ke zdravějšímu životnímu stylu a jestliže se mi to podaří u jediného člověka, mám svůj cíl splněn, něco mi ale říká, že těch lidí bude více.

Tady máte představení prvního, Katky, která rozjela whole 30 už v pondělí 16.5. -

Takže ahoj, já jsem Katka,

pocházím z Moravy, ale momentálně se pohybuji v Praze a jak asi víte, Praha je stát ve státě a žije se tady tak trošku „jinak“. Všechno je tu rychlejší, uspěchanější a víc ve stresu, tomu odpovídá i nabídka míst, kde uspokojit hlad, chutě a kde zabít aspoň na chvíli právě zmiňovaný stres. Takže jídlo jsem do teď řešila v rychlosti, někdy instantní věci, někdy pizzou, jindy saláty v restauraci v domnění, že dělám dobře pro své tělo, ale opak byl pravdou. Můj režim spočíval spíš v nejedení, ráno jsem začínala kávou s mlékem, něčím sladkým nebo pouze jablkem – pak šla běhat, takže jsem tělo uvedla do šoku a únavy a abych zahnala únavu, která se dostavila, přišlo na řadu další kafíčko, pak nějaká rychlovka v podobě těstovin, salátu, bílého pečiva s čímkoliv a nebo jsem nejedla vůbec, do toho další trénink v podobě TWERKU a co na to moje tělo?? Logicky se začalo bránit a já začala přibírat, pak zase shazovat…

Poslední kapkou byla moje práce v baru, přes noc, kde je velké lákadlo alkohol (prázdné cukry, zbytečná energie, prostě hnus!), zajídání chutí vším možným co Vám přijde pod ruku a zase stres, protože o víkendu se přejídáte ze stresu z lidí, v týdnu z nudy, že lidi nejsou….k tomu přes den hlídám prcka, takže lákadla jsou i u něj a jak víte, s dětmi se vždycky tak nějak ujídá, dojídá, zkouší….a já už toho začala mít nějak dost.

Posledním impulzem pro změnu bylo, když mi doktoři zjistili sníženou funkci štítné žlázy a nasadili mi hormony – během měsíce jsem nabrala 5kg, nevím jestli tuku nebo vody, ale začala jsem se cítit hodně špatně a přemýšlela jak z toho ven a pak se objevila spása jménem Whole30 – byla mi nabídnuta právě Ondrou, který si tím prošel a když jsem viděla jeho změnu, ve spojení se zkušenostmi jiných lidí, kterých je na internetu nespočet, řekla jsem si „A PROČ TO VLASTNĚ NEZKUSIT? VŽDYŤ NIC ZTRATIT NEMŮŽU“

Ráda bych podotkla, že program nezkouším jako dietu, nechci zhubnout, ale naučit se jíst – normálně a hlavně věci, které moje tělo potřebuje a ne uměle vyrobené věci, které námi jen projdou a nic z nich nemáme. Chci zjistit jestli nemám intoleranci na lepek, laktózu a co všechno mému tělu škodilo a hlavním cílem pro mě je ZMĚNIT MŮJ ŽIVOT!! Bude to boj, přeci jen jsem 28let jedla věci, které mi škodily, takže nemůžu čekat zázraky hned – NIKDY NIC NENÍ HNED A ZADARMO, ALE JÁ SE NEVZDÁM, PROTOŽE KE STARÉMU UŽ SE VRACET NECHCI.


Všem, kteří začínají jako já držím pěsti, ať dojdou tam, kam si na začátku vytyčili! Mým cílem je NAUČIT SE SPRÁVNĚ JÍST!

Inspirujte se a i vy něco změňte!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Seznam kategorií